korg suke xblog nie??

Jumaat, 6 November 2009

AKU.....ADALAH AKU...

salam utk semua.......aku adalah aku....aku amat meminati blog.Tapi aku xtau cmne nk mulakn ssbuah blog...shgga la hari ini ak nekad cari st web utk wt blog,ak pun pe lg search la google n taip blog...so,ak dh dpt blog sknk nie...stlh ak mndftr di dlm blog,ak pun mmulakan lngkh sk dlm pnulisan blog nie...yg bestye blog nie mcm2 kte ley story n share(tp bkn smeye nk di sharekn)heheeh....ske sgt ak...mgkn prmulaan ak dlm blog nie agk kaku...tp insya'allah lm kelmaan ak akn mkin mju ke depan....dgn usaha yg mggunung...nk wt blog nie xssh pun kn???tp ats kesgguhan n usaha kte la nk wt...tol x???pada mleye my mom dh sggst kt ak tok wt blog,tp ak asik nk mnangguh je...mcm2 lak alsn ak bg bl my mom suh bljr wt blog....ak nie mle la rskn mcm ssh je nk blog nie...erm...tp akhirye ak wt gak...w/pun cincai je....almaklum la dak bru bljr...hehehehe....saksikan la pympaian ak dlm blog yg nth pe2 ak rskn nie....da pe2 komen la ley ajukan ye,jgn sgan silu...hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan