korg suke xblog nie??

Khamis, 4 Ogos 2011

: bekam LINTAH :

salam n selamat pagi u'olls....
cmne ri nie pose???moga makin bertambah la keimanan n ketabahan hati u'olls yea..:)
haaa,terus pada tajuk utama k,
BEKAM LINTAH
ha,ada xdiantara u'olls nie or ur bf, or ur hsbnd, or ur fwenz yg pnah try wt benda nie???
bila aku gok LINTAH nie memang geli giler,
opcoz la geli dah benda 2 macam ular pun da gak aku gok..

so,malam tadi aku menemani my lovely(MR.HAIRUL) g DOWNTOWN D''MANSARA
untuk berjumpa kawan nak bincang pasal bissnes...
dah settel dok sok sek sok sek pasal bissnes 2 ktorg pun bajet mcm nk lik...
tapi round2 lu downtown 2 sblm bla...
heheehe...
dalam gah jalan2 2 aku ter'drop' la satu kedai nie yang agak menarik minat aku
kedai BEKAM LINTAH..
kt kedai nie die da wt inai ukir2 kt tangan gk n menjual barang2 kosmetik jenama MAC

tapi 2 bukan tujuan aku sebenarnya,pe yang menarik minat aku 2 adalah BEKAM LINTAH 2..
so,aku pun gan selamber meyuruh my LOve try wt benda 2,
coz die asik cbok je kata nk try wt benda 2 tapi xda masa...
so,kebetulan dah da depan mata aku pun pe lagi suh la die wat..

akk A.K.A tokey kedai nie memang sporting habis..
daripada die gah benggang gan pekerja die ley terus tergelak je,
lagi2 1 kepala gan suamy aku,lagi asik tergelak je...
asal nk letak lintah je mesti lintah 2 xmo lekat..

malas nak berleter panjang la,
aku nk tunjukkan proses2 LINTAH2 nie menjalankan keje2 die..
MENYEDUT DARAH2 KOTOR...





pehhhh,hasil die memang dasat sangat...
sampai la hari nie darah yang lintah2 nie gigit kat muka my LOve
xhenti2...aku la kena jadi nurse kat umah nie...
sampai dah letak petrol tok hentikan darah pun die xmo henti2 gak..
last2 biar je darah 2 kuar sampai darah 2 rasa penat ...hahaha
pe la aku nie...
so,sape2 yang  xpenah try n nk try 2 ley la try ye..
my LOve kata ringan je rasa pas lintah2 nie dah sedut darah2 kotor....

SELAMAT MENCUBA YE...CHILLL (^^)v

>sweet sundae gurlz<




Tiada ulasan:

Catat Ulasan