korg suke xblog nie??

Sabtu, 28 Mei 2011

:: PuaS aTi???? ::

sakit  sebenarnye bila hati nie sering dilukai.Tapi die xpernah nk menyedari bahawa hati nie sering dilukai!!!sering kali lakukan perkara yang sama,aku sendiri pun masih binggung????mungkin dengan cara itu die puas hati???jawapan hanya ada pada die...sakit sebenarnye hati nie bila die sering kali asyik memperkatakan tentang wanita lain dihadapan aku,masih xpuaskah die dengan ape yang dah die perolehi???suka benarkah die bila melihat aku sentiasa 'touching' dengan die hanya kerana wanita lain???die sudah maklum bahawa aku xsuka bila die sering memperkatakan tentang wanita lain dihadapan aku,tapi benda tu juga la sering berlaku....puas hatikah die sering melakukan perkara yang aku xsuka????cubalah lakukan yang terbaik utk kita,sbb aku dh cuba lakukan yang terbaik utk kita syg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan